Δήμος Πύδνας - Κολινδρου: Ήρθε και η αστυνομία στο Δημοτικό Συμβούλιο. Έχουμε ξεφύγει !


Γράφει η Ιζαμπέλ Δέδε 

Δημοτικό Συμβούλιο ...

Πύδνας - Κολινδρού 17.6.26.

Είσαι μαλ@κας! Το είπε μια, το είπε δύο και μετά ήρθε η αστυνομία. Ένα Δημοτικό Συμβούλιο όλο με φωνές, χαρακτηρισμούς, βρισιές. Προβοκάτσια. Εντάσεις και λόγια που δεν αρμόζουν στους θεσμούς αυτούς !

Και δίκιο να είχαν, με τις φωνές το έχασαν. Με φωνές, βρισιές και σκουντήματα προβλήματα δεν λύνονται! Το να πρέπει να είναι παρούσα η αστυνομία για να ηρεμήσουν τα αίματα μας πάει 40 χρόνια πίσω !

Όλο το Δημοτικό Συμβούλιο Πύδνας- Κολινδρού έτσι πήγε. Με φωνές, βρισιές και επιθετικές στάσεις !Να σας πω την αλήθεια, Κάποια στιγμή μου ήρθε να βγάλω και εγώ τις φωνές και να τους πω να το βουλώσουν ! Μου ήρθε να τα μαζέψω και να φύγω !

Γιατί το Δημοτικό Συμβούλιο δεν πρέπει να μετατραπεί σε τσίρκο με τους θεατές να περιμένουν πότε θα πέσει η πρώτη μπουνιά !

Ξέρετε τι ; Και κάποιοι άλλοι επαγγελματίες χάσανε μια περιουσία με την αδιαφορία και τις βλακείες του Δήμου !

Χάσανε την παραλία τους, χάσανε τους πελάτες τους, χάσανε όλες τις επενδύσεις τους . Δεν πήγαν, όμως, να φωνάξουν και να βρίσουν στο Δημοτικό Συμβούλιο, ούτε το πρώην Δήμαρχο, ούτε το νυν Δήμαρχο, οι οποίοι θα έπρεπε να είχαν φροντίσει για την διάβρωση των ακτών, να είχανε βρει λύση για να παρκάρουν οι επισκέπτες, να είχαν κόψει τα χόρτα εγκαίρως, να είχαν κάνει συντήρηση τα παγκάκια, τις σκάλες και το πλακόστρωτο.

Αυτοί οι επαγγελματίες τα είπανε, τα γράψανε . Δεν έπρηξαν τα αυτιά όλων με τα προσωπικά τους προβλήματα.

Μή γίνει παρεξήγηση. Κατανοώ πλήρως την απελπισία τους. Διαφωνώ με τον τρόπο που χρησιμοποιούν για να απαιτήσουν να λυθεί προσωπικό τους πρόβλημα.

Ως δημότισσα : Δεν θέλω φωνές ! Θέλω λύσεις ! Δεν θέλω αστυνομία ! Θέλω πολιτισμένες κινήσεις !Αλλιώς μήν μας μιλήσει κανείς για ανάπτυξη, διότι με την αστυνομία στην πόρτα μόνο πίσω πάμε !