Πρώτο στο σύνολο το MEGA, αλλά το STAR «σάρωσε» στα νεανικά κοινά . Χωρίς να προχωρήσουν σε σημαντικές αλλαγές - σε σχέση με το βράδυ της Δευτέρας - συνέχισαν την Τρίτη τη «μάχη» της ενημέρωσης αλλά και της τηλεθέασης οι δύο βασικοί αντίπαλοι των “8”, STAR και MEGA.
Οσον αφορά τις τηλεθεάσεις της δεύτερης ημέρας, στο σύνολο το δελτίο του MEGA πήρε την πρωτιά με ποσοστό 23,9%, ακολούθησε το STAR με 21,6% και τρίτος ο ΑΝΤ1 με 15,3%. Στα νεανικά κοινά πάντως (15-44) το STAR ήρθε πρώτο και μάλιστα με μεγάλη διαφορά. Συγκεκριμένα, κατέγραψε ποσοστό 25,6%, με το MEGA και τον ANT1 να ακολουθούν με 16,2% και 15,4% αντίστοιχα.
Ένα 24ωρο μετά την πρεμιέρα του νέου δελτίου ειδήσεων του STAR που έκανε στροφή 180 μοιρών περνώντας από την εποχή του ακραιφνούς lifestyle στην εποχή της πολιτικής και κοινωνικής προσέγγισης της επικαιρότητας, τόσο στην Κηφισιά όσο και στη Λεωφόρο Μεσογείων δεν καταγράφηκαν πολλές αλλαγές στον τρόπο παρουσίασης των ειδήσεων.
Η μοναδική εμφανής διαφορά αφορούσε στο δελτίο του STAR και στον Νίκο Χατζηνικολάου, ο οποίος διατύπωσε τα σχόλιά του όχι από το στούντιο δίπλα στη Μάρα Ζαχαρέα, αλλά από το γραφείο του.
Όσον αφορά στη θεματολογία τα δύο δελτία επικεντρώθηκαν αρχικά στις επαφές του Αντώνη Σαμαρά στις Βρυξέλλες και τις συναντήσεις που είχε με τον Μανουέλ Μπαρόζο και τον Μάρτιν Σούλτς. Ψηλά στην ατζέντα και βρέθηκε και η συνέχεια της δήλωσης Καμμένου για το «λιντσάρισμα» του Χρήστου Πάχτα, ειδικά μετά τον καυγά που είχε το πρωί της Τρίτης στο STAR με την Πόπη Τσαπανίδου.
Είναι προφανές ότι και στα επιτελεία των σταθμών θα περιμένουν το «ραβασάκι» με τα νούμερα τηλεθέασης τόσο της Τρίτης όσο και των επόμενων ημερών για να δουν αν η πρωτιά του STAR τη Δευτέρα ήταν πρόσκαιρη λόγω πρεμιέρας (σ.σ. 23,3% έναντι 22,5% για το MEGA το διάστημα 20:00-21:00) ή αν καταγράφεται στροφή του τηλεοπτικού κοινού προκειμένου να προσαρμόσουν ανάλογα τα σχέδια τους.