"Έκαψαν το σπίτι μου, εύχομαι να βγει πεθαμένος από εκεί μέσα": Τι λέει η σύζυγος του δολοφόνου της 11χρονης


Φόβοι για βεντέτα ...

εκφράζονται μετά τη δολοφονία της 11χρονης Βασιλικής στην Ηλεία από τον 37χρονο θείο της. 

Την ώρα της κηδείας του κοριτσιού χθες, άγνωστοι έβαλαν φωτιά στο παράπηγμα που διαμένει η οικογένεια του καθ’ ομολογία δολοφόνου.

Σε ό,τι αφορά τη φωτιά που ξέσπασε χθες σε ένα παράπηγμα στην περιοχή, είπε ότι "ναι, ήταν το σπίτι που έμεναν τα παιδάκια", συμπληρώνοντας πως ευτυχώς την ώρα της φωτιάς δεν ήταν μέσα κανένα από τα παιδιά της, ούτε η ίδια. 

"Εμένα με πήρε τηλέφωνο η μητέρα μου και μου το είπε. Ήταν περίπου μία ώρα μετά την κηδεία, αλλά δεν ξέρω τι και πώς… Είχαν πάει εκεί δύο άτομα και έβαλαν τη φωτιά και καταστράφηκε όλο το μπροστινό μέρος".

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, είπε πως δεν έχει κάπου άλλου να μείνει μαζί με τα παιδιά της, απλά έλειπε γιατί καθόταν κάπου άλλου "μέχρι να περάσει αυτός ο θυμός".

Εξήγησε ότι δεν θέλει πλέον να έχει καμιά σχέση με τον σύζυγό της, αναφέροντας, "ποιος άνθρωπος θα ήθελε να έχει σχέση μαζί του; Πολλοί με κατηγορούν γι’ αυτό και μπορεί να έχουν και δίκιο να μην το κατάλαβα. Ναι, το γνώριζα -προφανώς για την κατηγορία βιασμού που τον βάραινε-, αλλά όλοι πίστευαν, όλο το χωριό πίστευε, πως ήταν αθώος. 

Είχα πάρει τη δικηγόρο του και μου είπε όλα καλά. Στο Εφετείο θα αθωωθεί. Κι εκεί πείστηκα. Κανένα παιδάκι δεν αξίζει αυτό που έπαθε η Βασιλική. Με την Ιουλία είμαστε αδερφές, παιδικές φίλες. Τη θεωρούσα αδερφή μου και πάντα θα τη θεωρώ και θα ήθελα πάρα πολύ αυτήν τη στιγμή με αυτό που περνάει να είμαι μαζί της".

"Δεν θέλω να τον δω κι εύχομαι να βγει πεθαμένος από εκεί μέσα. Για μένα δεν υπάρχει. Και μόνο που λένε "ο σύζυγός σου" με εξοργίζει. Έχω πει ήδη στα μεγάλα ότι δεν υπάρχει πλέον για αυτά, έχει πεθάνει, γιατί έκανε αυτό στη Βάσω μας", πρόσθεσε στη συνέχεια.