Τέτοια Ώρα Τέτοια Λόγια


Με πονάει η πλάτη μου εδώ και καιρό κι ο ορθοπαιδικός μου πρότεινε να...








 κάνω 10 φυσιοθεραπείες. Πήγα κι εγώ ο καημένος σινάμενος κουνάμενος στο αρμόδιο ιατρείο του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. για να γράψω τις θεραπείες οπότε και απευθύνθηκα στον αρμόδιο γιατρό.

 Αυτός μου απάντησε πως δεν μπορεί να μου συνταγογραφήσει την συνταγή για την θεραπεία γιατί δεν θέλει να μπλέξει όπως ο παρακείμενος συνάδελφός του!

Το αποτέλεσμα είναι ότι εγώ παρά τα τόσα χρόνια που πληρώνω εισφορές στον ασφαλιστικό μου φορέα έμεινα αλάμπουκας χωρίς φυσιοθεραπείες φυσικά.

 Από την άλλη ο αρμόδιος γιατρός του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. όλως περιέργως παραμένει στη δουλειά του δεν φυλάσσει Θερμοπύλες εφ ω ετάχθη και βέβαια δεν πάει να γίνει καντηλαναύτης στη Θεία Ανάληψη. (δουλειά που δεν εμπεριέχει κανένα άλλο κίνδυνο παρά μόνο να καείς)

Από την εφημερίδα Πολιτεία