Πιερία: Καταργούνται τα εκδοτήρια εισιτηρίων τρένων σε Νέους Πόρους, Λεπτοκαρυά και Λιτόχωρο


Οι καταργήσεις εκδοτηρίων, ξεκίνησαν και θα ...

ολοκληρωθούν έως τις 31 Μαρτίου 2025. Η εξυπηρέτηση των πολιτών θα γίνεται μέσω της εφαρμογής της Hellenic Train, της ιστοσελίδας www.hellenictrain.gr, του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών 14511 και εντός του συρμού από το προσωπικό της Hellenic Train.

Προβληματισμό και αρνητικά σχόλια του επιβατικού κοινού προκαλεί όπως ήταν αναμενόμενο η απόφαση αυτή με την οποία προχωρά στην σταδιακή κατάργηση εκδοτηρίων σε διάφορους σταθμούς της χώρας, με τον σχεδιασμό που ανακοινώθηκε να περιλαμβάνει εκδοτήρια του Ν. Πιερίας αλλά και δημοφιλών καλοκαιρινών προορισμών.

Μέσα στην λιτή ανακοίνωση της Εταιρείας τρείς σταθμοί του Νομού Πιερίας σταματούν την λειτουργία τους σε πολυσύχναστους καλοκαιρινούς τουριστικούς προορισμούς και όχι μόνο του Νομού στο Λιτόχωρο, την Λεπτοκαρυά αλλά και τους Νέους Πόρους.

Η Hellenic Train, τονίζει στην ανακοίνωση της ότι: σε συνάρτηση με τη στρατηγική προώθησης εναλλακτικών και πιο φιλικών επιλογών κράτησης εισιτηρίων για τους πελάτες της, προχώρησε σε αναδιοργάνωση των εκδοτηρίων σε συγκεκριμένους σταθμούς του δικτύου της.

Ειδικότερα, από την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου και σταδιακά έως τις 31 Μαρτίου, τα εκδοτήρια σε Κινέτα, Ραψάνη, Κάτω Αχαΐα, Άγιος Ανδρέας, Νέα Πέραμος, Άγιοι Θεόδωροι, Άγιος Στέφανος, Αυλώνας, Οινόη, Νέοι Πόροι, Λεπτοκαρυά, Ξάνθη, Σκύδρα, Νάουσα, Ροδόπολη, Αλεξάνδρεια, Λιμάνι Αλεξανδρούπολης, Λιτόχωρο, Αμύνταιο, Ορεστιάδα, Δράμα, Έδεσσα, Σέρρες, Φλώρινα, Βέροια, Κιλκίς, Άδενδρο, Κομοτηνή, Στυλίδα, Τιθορέα, Ρίο, Αίγιο, Παλαιοφάρσαλος και Λαμία θα διακόψουν τη λειτουργία τους.

Ο προβληματισμός περισσεύει, μετά την ανακοίνωση κυρίως ανάμεσα σε μεγαλύτερες ηλικίες και ανθρώπους που δεν έχουν εύκολη πρόσβαση ή ευχέρεια στην τεχνολογία, καθώς η Hellenic Train, στην ίδια ανακοίνωση, προτείνει η εξυπηρέτηση των επιβατών να πραγματοποιείται από όλα τα υπόλοιπα κανάλια διάθεσης εισιτηρίων, με έμφαση στις ηλεκτρονικές εφαρμογές, τα διαθέσιμα εκδοτήρια, το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών αλλά και την προμήθεια του εισιτηρίου εντός του συρμού από το προσωπικό της.