Οι Αμερικανοί τουρίστες «ψηφίζουν» Ελλάδα μέσω του Trip Advisor


Ιδιαίτερα ενθαρρυντικά για την ...

προοπτική αύξησης των Αμερικανών τουριστών στην Ελλάδα, μία από τις αγορές με τη μεγαλύτερη κατά κεφαλήν δαπάνη στα ταξίδια, είναι τα τελευταία στοιχεία του Trip Advisor.
Οι χρήστες του μεγαλύτερου ταξιδιωτικού site στον κόσμο που προέρχονται από τις ΗΠΑ δίνουν τις καλύτερες αξιολογήσεις και κριτικές στην Ελλάδα σε σχέση με κάθε άλλη εθνικότητα.
Τόσο για την ποιότητα των ελληνικών ξενοδοχείων όσο και για τα αξιοθέατα αλλά και τα εστιατόρια που επισκέπτονται κατά τη διαμονή τους εδώ. Στον αντίποδα, οι Ιταλοί δίνουν τις χειρότερες κριτικές σταθερά σε όλες τις κατηγορίες.
Σε μια συνολικότερη θεώρηση της Ελλάδας, όπως αυτή εμφανίζεται μέσα στις σελίδες του Trip Advisor, η χώρα προσελκύει σαφώς ολοένα και μεγαλύτερο ενδιαφέρον χρηστών. Υπήρξε σημαντική άνοδος στον αριθμό των σελιδοπροβολών (viewings) που είχε η Ελλάδα από το 2016, στο 2017. Ειδικότερα, το πρώτο δεκάμηνο του 2017 υπήρξε αύξηση κατά 18%. Τα στοιχεία αυτά αποκάλυψε η υπεύθυνη του Trip Advisor για την ευρύτερη περιφέρεια της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, Aννα Ρούφο.
Οι Βρετανοί βρίσκονται στην κορυφή των ενδιαφερομένων για τη χώρα μας, ενώ αμέσως μετά έρχονται οι χρήστες από ΗΠΑ και Ιταλία. Ουραγοί στο ενδιαφέρον για την Ελλάδα μέσω του Trip Advisor είναι οι χρήστες από Νορβηγία, Αυστρία και Τουρκία. Ομως η Αυστρία, μαζί με τη Σουηδία και την Ολλανδία στην κορυφή, έδειξαν τη μεγαλύτερη αύξηση ενδιαφέροντος σε σχέση με το 2016. Το ρωσικό ενδιαφέρον έχει παρουσιάσει κάμψη.
Ποιοι είναι οι ελληνικοί προορισμοί που έψαχναν οι χρήστες από το εξωτερικό κατά τη διάρκεια του 2017; Η Αθήνα βρίσκεται στην κορυφή σταθερά, ενώ η Σαντορίνη την ξεπέρασε μόνο στα μέσα Ιουλίου. Το 24% των ανθρώπων που έψαχναν για την Ελλάδα το 2017 ήταν την ίδια στιγμή στην Ελλάδα, ενώ το 76% έκανε αναζήτηση από κάποια χώρα του εξωτερικού. 
Οι χρήστες που ενώ είναι στην Ελλάδα απασχολούνται με πληροφορίες για την Αθήνα ξεπερνούν κατά πολύ όλους τους άλλους προορισμούς σε όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Σημειώνεται πως, σύμφωνα με την Αννα Ρούφο, τα συνολικά έσοδα που προέκυψαν από κρατήσεις μέσω Trip Advisor το 2017 για τα ελληνικά ξενοδοχεία ανέρχονται στα 155,6 εκατ. δολ., ενώ ο καλύτερος μήνας ήταν ο Ιούνιος με σύνολο 23 εκατ. δολ.
Ενδιαφέρον έχει και η διαπίστωση του άμεσου ανταγωνισμού που προκύπτει από τα δεδομένα του Trip Advisor. Ποιες δηλαδή χώρες και ποιες πόλεις ψάχνουν όσοι ψάχνουν και την Ελλάδα. Μεταξύ των κατοίκων του Ηνωμένου Βασιλείου, που ήταν οι περισσότεροι που εκδήλωσαν έμπρακτο ενδιαφέρον αναζητήσεων για την Ελλάδα, το μεγαλύτερο εκδηλώθηκε για την Ισπανία και τη Γαλλία, ενώ η Τουρκία είναι ουραγός. Αντίστοιχα στις πόλεις, οι Βρετανοί που περιηγήθηκαν στην Ελλάδα του Trip Advisor αναζήτησαν πόλεις σχεδόν αποκλειστικά από την Ισπανία.
Έντυπη