Σοφία, λάμψη, ελευθερία, γνώση, ομορφιά, καθαριότητα είναι μερικές από τις ...
λέξεις που χρησιμοποιούνται από τον αφηγητή Don Morgan Nielsen για να περιγραφεί η χώρα μας -
Τα ελληνικά νησιά και το απέραντο γαλάζιο δεν θα μπορούσαν φυσικά να λείπουν από το βίντεο
Θεοί, μύθοι και ήρωες. Τρεις μικρές λέξεις και ταυτόχρονα τόσο μεγάλες. Σε αυτές τις λέξεις βασίζεται η νέα επικοινωνιακή καμπάνια για τον τουρισμό, την οποία παρουσίασε η υπουργός Τουρισμού κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης τουρισμού World Travel Market τη Δευτέρα στο Λονδίνο, παρουσία πλήθους τουριστικών παραγόντων και επισκεπτών.
«Όλη η Ελλάδα είναι ένα σύνολο θεών, ηρώων και μύθων», είναι το βασικό μήνυμα της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας. Σκοπός της να θυμίσει τις αληθινές αξίες της ζωής, τους μύθους που μεταφέρουν διδάγματα ήθους από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.
«Όπου και αν γυρίσεις... θεοί, μύθοι, ήρωες. Μια ιστορία για την Ελλάδα». Έτσι ξεκινάει το φιλμ με τίτλο: «Gods, Myths, Heroes», παραγωγής του ΕΟΤ, το οποίο οπτικοποιεί όλη την επικοινωνία για το 2015.
Κάθε ελληνικός προορισμός είναι τόπος γέννησης ενός αρχαίου θεού, κάθε μέρος στην Ελλάδα κρύβει ένα μύθο, μία μαγική ιστορία, την ενέργεια που είναι ακόμη και σήμερα ζωντανή, είπε η υπουργός κατά την παρουσίαση του βίντεο.
«Αν και πριν την επισκεφθώ διάβασα τα πάντα για τον πολιτισμό της, δεν ήμουν προετοιμασμένος για το φως. Πόσο διαφορετικο και πόσο πιο καθαρό από κάθε άλλη χώρα... Το φως της Ελλάδας μου άνοιξε τα μάτια. Στην Ελλάδα το φως παίρνει άλλη διάσταση» λέει στην αρχή της ιστορίας του ο Don Morgan Nielsen για να τονίσει στη συνέχεια. «Ελλάδα: Ένα μέρος τόσο διαφορετικό, τόσο μοναδικό, τόσο ξεχωριστό».
«Η Ελλάδα μου έδωσε αυτό το δώρο, να κρατώ τη στιγμή και να χαίρομαι τη ζωή» καταλήγει ο αφηγητής.
Ας την ανακαλύψουμε μέσα από ένα δωδεκάλεπτο εκπληκτικό, γεμάτο λάμψη βίντεο...
Στην ομιλία της στο World Travel Market η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, τόνισε ότι η Ελλάδα αποτελεί ένα ιδιαίτερα ισχυρό, παγκόσμια αναγνωρισμένο brand name, επισημαίνοντας τη διαχρονικότητα και την κλασικότητα του ελληνικού τουρισμού και επεσήμανε τις θεματικές ενότητες που αναπτύσσονται με στόχο να καλύψουν τα ενδιαφέροντα του σύγχρονου και επιλεκτικού επισκέπτη.
«Στην επικοινωνιακή στρατηγική, κρατάμε όλα τα βασικά χαρακτηριστικά που μας καθιέρωσαν ως παγκόσμιο τουριστικό προορισμό και σήμερα επιλέγουμε να αναδείξουμε πρόσθετα στοιχεία και δυνατότητες που έχει ο τόπος μας», ανέφερε η κυρία Κεφαλογιάννη.
Και πρόσθεσε ότι «κάθε τόπος στη χώρα μας, κρύβει ένα μύθο, μία μαγική ιστορία, η ενέργεια της οποίας είναι ζωντανή μέχρι σήμερα», υπογράμμισε.