Πασχαλινές προσφορές και... κόντρες. Ξεκίνησε ο πόλεμος του... αρνιού


Με προσφορές, μείωση τιμών αλλά...









 και καταγγελίες για παραπλανητική διαφήμιση μπαίνουμε στη Μεγάλη Εβδομάδα

Εντείνεται ο καθιερωμένος πόλεμος των πασχαλινών προσφορών στα αρνιά μεταξύ των αλυσίδων σούπερ μάρκετ. Με τον όμιλο Μαρινοπουλου να εχει εξασφαλίσει 120.000 ελληνικά αρνιά τα οποία μέσω προσφορών (και με μια μεγάλη συνεργασία με το Πρωτο ΘΕΜΑ) θα διαθέσει στις χαμηλότερες εφετινές τιμές να δίνει τον τόνο στην αγορά, ο ανταγωνισμός επιδιώκει να αντεπιτεθεί.

Πιο συγκεκριμένα, έντονες αντεγκλήσεις προκαλεί η επιλογή της γερμανικής πολυεθνικής αλυσίδας LIDL να παρουσιάσει προσφορά αρνιών στα καταστήματα της. Ο περιορισμένος αριθμός που η εταιρεία βάζει προς πώληση και φθάνει σε ελάχιστα αμνοεριφια ανά κατάστημα, συν το γεγονός πως η εταιρεία σύμφωνα με τον ανταγωνισμό της δεν διατηρεί άδεια κρεοπωλείου, όξυναν τα πνεύματα, ενώ πηγές μιλάνε για παρέμβαση που θα υπάρξει απο τη μεριά του υπουργείου Ανάπτυξης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα αρνιά της LIDL απο νωρίς σήμερα το πρωί εξαντλήθηκαν λόγω του περιορισμένου αριθμού τους, δημιουργώντας εκνευρισμό καθώς κύκλοι της αγοράς μιλάνε για "παραπλανητική διαφήμιση που στόχο είχε να βάλει κόσμο στα καταστήματα χωρίς να υπάρχει επάρκεια".

Απο τη μεριά της η υπόλοιπη αγορά αναμένεται να κινηθεί σε τιμές κοντά στα 8 με 9 ευρώ ακόμα και πάνω απο 10 σε συγκεκριμένα συνοικιακά κρεοπωλεία το κιλό όταν οι μεγάλοι όμιλοι θα έχουν τιμές πολυ χαμηλότερες κοντά στα 6 ευρώ.