Βαλμπουενά: Τιμωρήθηκα ενώ ήμουν το θύμα


Συνέντευξη στο γαλλικό ...

τηλεοπτικό δίκτυο RMC παραχώρησε ο άσος του Ολυμπιακού Ματιέ Βαλμπουενά και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στις δύσκολες στιγμές που βίωσε μετά το σκάνδαλο (με το sex tape), τον άδικο -όπως εκτιμά- αποκλεισμό από την Εθνική Γαλλίας και το παράπονο που έχει από τον Ντιντιέ Ντεσάμπ.
«Τιμωρήθηκα αρκετές φορές για μια ιστορία στην οποία ήμουν το θύμα. Ήταν φρικτό. Είχα πολλά προβλήματα ακόμη και για να βρω σπίτι στη Λιόν. Η υπόθεση βγήκε και είχα προειδοποιήσει την οικογένειά μου για τις συνέπειες. Τα πάντα κατέρρευσαν για μένα. Το πιο δύσκολο κομμάτι όμως ήταν με την οικογένειά μου», υπογράμμισε ο Βαλμπουενά.
Και συνέχισε: «Ο Ντιντιέ Ντεσάμπ με κάλεσε για να μου πει πως δεν θα με προστατεύσει. Στη συνέχεια έμαθα πως δεν θα ήμουν στις επιλογές για το Euro 2016. Με τιμωρούσαν για κάτι στο οποίο ήμουν το θύμα. Ήταν οδυνηρός και άδικος ο αποκλεισμός μου από την Εθνική Γαλλίας. Έδωσα τα πάντα για την Εθνική ομάδα και δεν το άξιζα αυτό. Αυτό είναι κάτι που με λυπεί ακόμη και τώρα».
Για να καταλήξει: «Ήλπιζα για αρκετό καιρό πως θα μου δοθεί η ευκαιρία να επιστρέψω, όμως μετά από λίγους μήνες κατάλαβα πως κάτι τέτοιο δεν θα γίνει ποτέ. Έπρεπε να το αποδεχτώ αλλά μου πήρε αρκετό καιρό. Δεν κρύβω πως εάν η Γαλλία κατακτούσε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, δεν θα με χαροποιούσε».