Αν κοιτάμε το παρελθόν, θα μείνουμε για πάντα εκεί.


Του Ηλία Χρυσικού *

Το έχω ξαναγράψει, ότι είμαι ...

από εκείνους που ασκούν ελεύθερα δημόσια κριτική και μέσα από την δική μου οπτική γωνία εκφράζω την θέση μου και μάλιστα καλοπροαίρετα.
Καλοπροαίρετη λοιπόν η κριτική για όλα τα κόμματα. Σήμερα θα γράψω λίγες σκέψεις για την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.
Η αλήθεια είναι, ότι η χώρα μας περνά μεγάλες δοκιμασίες και αναρωτιέμαι εάν τα ίδια και απαράλλακτα πρόσωπα, (υπάρχουν και οι εξαιρέσεις), μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των καιρών.
Ο προβληματισμός μου (στη παρούσα κυβέρνηση), είναι εάν οι νέοι άνθρωποι, με νέους τρόπους και τις νέες ιδέες, θ' αρθούν στο ύψος των δύσκολων περιστάσεων.
Θεωρώ ότι είναι πολύ κρίσιμες οι ώρες για την χώρα μας και υπάρχουν σοβαρά ζητήματα που θα κρίνουν το μέλλον της Ελλάδας.
Η χώρα μας έχει ανάγκη από ένα μεταρρυθμιστικό πρόγραμμα, ρεαλιστικό κι εφαρμόσιμο, που θα απαλύνει τη χώρα διότι αν κοιτάμε το παρελθόν θα μείνουμε για πάντα εκεί.
Πρέπει η κυβέρνηση να καταβάλει μεγάλη προσπάθεια για να ξεφύγει από την ύφεση και να προχωρήσει σε μεγάλες αλλαγές που θα δώσουν ώθηση στην οικονομία και την ανάπτυξη.
Το βασικότερο πολιτικό πρόβλημα είναι ότι ξεκίνησε ένα νοικοκύρεμα και ευχόμαστε όλοι να μην ξαναγίνουν τα ίδια μοιραία λάθη.
Νομίζω ότι χρειάζονται ευρύτερες συνεργασίες και συμμαχίες που θα εκφράζουν την πλειοψηφία της κοινωνίας, διότι στη δημοκρατία μας δεν υπάρχουν αδιέξοδα.
* Ο Ηλίας Χρυσικός είναι Δ/ντης του ρ/σ Ενημέρωση 92,2 στα fm στο Ν. Πιερίας.