Ανάσταση στο χωριό (Παλιό Κεραμίδι Πιερίας) !!!


Αυτές τις ημέρες οι ...
πόλεις αδειάζουν και τα χωριά γεμίζουν ζωή.
Ο παππούς και η γιαγιά στο χωριό περιμένουν να δουν τα εγγόνια τους και να γεμίσει έστω για λίγες μέρες το σπιτικό τους χαρούμενες φωνές.
Χθες στον Ιερό Ναό Μεγίστων Ταξιαρχών του Δήμου Κατερίνης, εψάλει το "Χριστός Ανέστη".
Ο Παπα -Γιώργης και οι φίλοι μου ψαλτάδες αποτελούσαν την χορωδία...
Ο ψαλμός ήταν από την ψυχή τους και η χαρά που έψελναν το Χριστός Ανέστη μεγάλη στο χωριό, μέσα σε μια μικρή κοινωνία που οι δεσμοί είναι πιο δυνατοί.
Στους λιγοστούς κατοίκους του χωριού, ήρθαν να προστεθούν τα συγγενικά πρόσωπα και οι φίλοι για να κάνουν όλοι μαζί Ανάσταση.
Μαζί τους και εγώ, για πρώτη φορά...
Στις 00:00 έκλεισα τα μάτια μου και έκανα μια ευχή για όλους μας για την πατρίδα μας.
Στις 02:30 μου έδωσε ο Παπα - Γιώργης την ευχή του, το αντίδωρο και ένα αυγό. Μου είπε: " Σε θέλω δυνατό, να γράφεις και να λες την αλήθεια. Το έχουμε ανάγκη όλοι μας".
Κλείνοντας, πιστεύω ότι το Μ.Σάββατο και η λειτουργία της Αναστάσεως, είναι από τις στιγμές που δίνουν ζωή στα χωριά της υπαίθρου της Πατρίδας μας... παρ΄ ότι το Άγιο Φως ήρθε στις 00:30.
Ο ήχος της καμπάνας μας έκανε πολύ χαρούμενους...αλλά γι΄ αυτό το θέμα θα τα πούμε δημόσια στο ραδιόφωνό μας...