Να κτίσουμε το μέλλον μας.



Τα πρώτα στοιχεία για την ...


εφετινή τουριστική σεζόν είναι άκρως ενθαρρυντικά.

Όλα δείχνουν ότι θα είναι μια εξαιρετική χρονιά το 2017 για τον τουρισμό και η εκτίμηση μου είναι ότι θα ξεπεράσουμε κάθε προηγούμενο ρεκόρ στις αφίξεις.

Πιθανότατα χάρη στον τουρισμό, η χώρα να πετύχει υψηλή ανάπτυξη.

Θεωρώ ότι  το τουριστικό προϊόν έχει αναβαθμιστεί τα τελευταία χρόνια και μάλιστα με την προσθήκη νέων τουριστικών μονάδων και υπηρεσιών.

Η προσωπική μου άποψη είναι ότι, οι αφίξεις ρεκόρ δεν θα είναι αποτέλεσμα αυτής της βελτίωσης, αλλά θα οφείλονται κυρίως σε εξωτερικούς παράγοντες.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι τουρίστες έρχονται, όχι γιατί βελτιώσαμε το προϊόν μας, αλλά διότι έχουν εξαιρετικά περιορισμένες επιλογές.

Η αλήθεια είναι ότι τα προβλήματα ασφάλειας που αντιμετωπίζουν οι ανταγωνιστικές χώρες, (όπως της Τουρκίας) έχουν συμβάλει στην αύξηση του τουριστικού ρεύματος προς τη χώρα μας.

Ίσως, μετά από ένα χρόνο οι ανταγωνίστριες χώρες γίνουν και πάλι ελκυστικές και οι τουρίστες και πάλι θα έχουν περισσότερες επιλογές.

Τότε η τάση θα αντιστραφεί. Λιγότεροι τουρίστες, λιγότερα έσοδα για τον τουρισμό.

Γι αυτό όλοι μας θα πρέπει να συμφωνήσουμε στην ανάγκη επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου και στην πιο καλύτερη παροχή υπηρεσιών.

Και αυτό μπορεί να γίνει:

Με θρησκευτικό - προσκυνηματικό τουρισμό που αποτελεί σημαντικό κομμάτι της ελληνικής τουριστικής κίνησης και αφορά την επίσκεψη σε θρησκευτικούς τόπους λατρείας, όπως μοναστήρια και εκκλησίες.

Με θεραπευτικό ιαματικό τουρισμό που η φύση εκτός από σπάνια τοπία και ιδιαίτερες φυσικές ομορφιές, «χάρισε» στην Ελλάδα και πηγές με σημαντικές θεραπευτικές ιδιότητες.

Με γεωτουρισμό που θεωρείται μια νέα μορφή πολιτιστικο-περιβαλλοντικού τουρισμού, που μπορεί να αναπτυχθεί σε περιοχές που διαθέτουν σημαντικά γεωλογικά μνημεία.

Και τέλος με οινοτουρισμό που ευνοεί την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας και την ενδυνάμωση-ανάδειξη της πολιτιστικής ταυτότητας και των ιδιαίτερων ποιοτικών χαρακτηριστικών που συνθέτουν την εικόνα μιας περιφέρειας.

Θεωρώ ότι, θα πρέπει να κτίσουμε το μέλλον μας,  στο δικό μας χέρι μας είναι να παραμένει για δεκαετίες το brand name Greece.