Γιώργος Παπαστεργίου : Λέμε την αλήθεια. Εγγυόμαστε το αύριο.


Φίλες & Φίλοι

Γεννήθηκα στην...



 Καρίτσα το 1954. Είμαι παντρεμένος με την Καίτη Μπέλλου, καθηγήτρια φιλόλογο και έχω δυο κόρες.

Αποφοίτησα από την Ανώτατη Βιομηχανική Σχολή Θεσσαλονίκης - σήμερα Πανεπιστήμιο Μακεδονίας - είμαι κάτοχος διδακτορικού Διπλώματος στη Διοίκηση και οργάνωση Οργανισμών και ομιλώ αγγλικά και ρουμάνικα.

Εργάστηκα στον ιδιωτικό τομέα ως οικονομολόγος και στατιστικός αναλυτής έως τον διορισμό μου στο Υπουργείο Εμπορίου ως ειδικός κοστολόγος. Από το 1981 έως το 1998 δούλεψα στα Τμήματα Εμπορίου, Βιομηχανίας της Νομαρχίας Πιερίας και αργότερα στο Τμήμα Τουρισμού της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Πιερίας.

Σε όλη μου την πορεία ως στέλεχος της δημόσιας διοίκησης γνώρισα σημαντικούς ανθρώπους του εμπορίου, της βιομηχανίας, του τουρισμού, των γραμμάτων και του πολιτισμού, και βρέθηκα δίπλα σε συμπατριώτες μας Πιεριείς, που μόχθησαν και οικοδόμησαν στον ιδιωτικό τομέα υγιείς επιχειρήσεις, προσφέροντας θέσεις εργασίας στην Πιερία και συμβάλλοντας στην ανάπτυξη του τόπου.

Σταθερά προσανατολισμένος και πιστός, από τα φοιτητικά μου χρόνια, στις αρχές και τις αξίες της μεγάλης κεντροδεξιάς παράταξης του Κωνσταντίνου Καραμανλή, στις εκλογές του1998 ως επικεφαλής της αυτοδιοικητικής παράταξης ΠΙΕΡΙΑ 21ος ΑΙΩΝΑΣ εκλέχθηκα Νομάρχης Πιερίας με ποσοστό 54,1%. Το 2002 επανεκλέχθηκα με ποσοστό 57,2% και το 2006 για τρίτη φορά με ποσοστό 49,25%.

Σε όλη μου την πορεία ως Νομάρχης Πιερίας γνώρισα και έζησα στον καθημερινό τους αγώνα πολύ σημαντικούς ανθρώπους, τους πολίτες της Πιερίας, αυτούς που κάποιοι αποκαλούν «ανώνυμους» ενώ έχουν και όνομα και επίθετο και μάνα και πατέρα και παιδιά και κυρίως προσδοκίες για μια ζωή με αξιοπρέπεια.

Με εσάς πορεύτηκα, από εσάς πήρα δύναμη και σε εσάς λογοδότησα. Με την δυναμή σας από το 1998 έως το 2010 μόχθησα, δούλεψα, διεκδίκησα, συγκρούστηκα με την Αθηναϊκή εξουσία, πέτυχα νίκες της Πιερίας, την εκπροσώπησα στην Ευρωπαϊκή Ένωση και σ’ ολόκληρο τον κόσμο.

Η εμπιστοσύνη σας μου πρόσφερε ένα συνταρακτικό ταξίδι με εμπειρίες ζωής, μοναδικές, και πρωτίστως με την τιμή και τη χαρά να εκπροσωπείς τον τόπο σου, την Πατρίδα σου.

Πιστεύω ότι με δικαιοσύνη, δουλειά και αποτελεσματικότητα συνεισέφερα με έργα και αποφάσεις στην πρόοδο της Πιερίας.

Ελπίζω, ότι μου αναγνωρίζετε ακεραιότητα στις θέσεις και τις απόψεις μου, εκτός των φίλων μου και όσοι διαφώνησαν μαζί μου. Γιατί προτίμησα και προτιμώ να συγκρούομαι από το να ελίσσομαι.

Σήμερα διεκδικώ να εκπροσωπήσω ξανά τον τόπο μας. Διεκδικώ να πάρω δύναμη από τη δύναμή σας για να βγει κερδισμένη η Πιερία από αυτές τις εκλογές , όπως και η Ελλάδα μας.

Ολόψυχα σας Ευχαριστώ.

Φιλικά,

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΟΥ