Μάχη Ηλιάδου "Πολίτες σε Δράση"


Φίλες και φίλοι 

Συναντιόμαστε για μια ακόμη φορά με την...




 ευκαιρία των Δημοτικών εκλογών που θα γίνουν σε λίγες μέρες.

 Η επικοινωνία μας αυτή,στενή και αδιάλειπτη, μου δίνει την ευκαιρία να σας μιλήσω για τις προσπάθειες μου τα τελευταία χρόνια στα Δημοτικά πράγματα του Δήμου Κατερίνης.

Με στήριγμα τη δική σας εμπιστοσύνη δούλεψα γι΄ αυτό που αποτελεί τον πρωταρχικό στόχο:
οι λύσεις στα απλά καθημερινά προβλήματα των ανθρώπων.

Αυτά που διαμορφώνουν τελικά την ποιότητα της ζωής μας.

 Για μια ακόμη φορά μου έκανε την τιμή ο νυν Δήμαρχος Σάββας Χιονίδης να είμαι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Κατερίνης με τον συνδυασμό "Πολίτες σε Δράση "

Ξέρω ότι δε έχουν νόημα οι υποσχέσεις. Νόημα έχει η προσπάθεια, η κοινή προσπάθεια, η Μάχη, το αποτέλεσμα.

 Σε αυτήν την προσπάθεια ζητώ και πάλι τη δική σας στήριξη. Ζητώ και πάλι την εμπιστοσύνη σας.

Με όλες μου τις δυνάμεις θα προσπαθήσω, και αυτή τη φορά, να τιμήσω και να σεβαστώ την εντολή σας .

 Φιλικά Μάχη Ηλιάδου